OFFICE 365

Miscommunicatie is erg vervelend. Heb jij bijvoorbeeld wel eens in het verkeerde bestand gewerkt? Voor veel bedrijven is dit een bekend kwaaltje en het kan tot grote irritaties lijden bij jezelf én de mensen waarmee je samenwerkt. Versie 7 of versie 7 DEF? Dat is verleden tijd met Office 365. Hiermee maak je slimmer gebruik van moderne middelen en kun je beter samenwerken met collega’s. Alle bestanden worden bijvoorbeeld opgeslagen in de cloud met OneDrive. Zo hebben jullie altijd toegang tot het meest recente document. Wij geven je advies over de juiste licentie, verzorgen de implementatie, richten de omgeving voor je in én onderhouden die! Om de productiviteit hoog te houden doen we Office 365 beheer met minimale verstoring voor jou en je werknemers. 
 

Wat en voor wie is het?

Office 365 is er voor ieder bedrijf, dus ook voor jou! Het is een gebruiksvriendelijk systeem waarbij verschillende online tools gecombineerd worden. Gebruikers hebben altijd, overal en op ieder apparaat toegang tot hun e-mail, documenten, contactpersonen en agenda. Hiermee vormt het de ideale basis van een online werkplek. Je werkt daarbij in de cloud waardoor je je werk veilig kunt opslaan. Die cloud wordt mogelijk gemaakt door Microsoft Azure, een uitgebreide cloud service. Deze functionaliteiten helpen jou en je medewerkers productiever en efficiënter (samen) te werken. Veel mensen zijn bekend met enkele Office applicaties zoals Word, PowerPoint, Excel en Outlook. Deze vind je allemaal terug in Office 365, maar er is meer. 

De onderdelen van Office 365

Office 365 bestaat uit verschillende apps en services die jouw bedrijf helpen groeien. Je ontvangt de bekende apps zoals Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Altijd met de nieuwste functies en updates. Daarnaast kun je Exchange Online gebruiken om te mailen met klanten en collega’s. Met Microsoft Teams kun je chatten, vergaderingen organiseren en bestanden delen. Sla bestanden vervolgens op in OneDrive, zo kun je ze openen op alle apparaten en op elke locatie. Daarnaast zijn er andere handige apps zoals SharePoint en Yammer. Samen vormen ze een functionele omgeving die ook nog eens gebruiksvriendelijk is. 

Het ideale pakket voor jouw bedrijf

Leuk, al die verschillende mogelijkheden van Office 365. Maar wat levert het je op voor jouw bedrijf? We geven je een aantal redenen om over te stappen, het liefst vandaag nog:

  1. Altijd en overal beschikbaar. De applicaties van Office 365 zijn altijd, overal en op elk apparaat beschikbaar. Het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding. Zo kun je lekker productief bezig zijn en gemakkelijk online samenwerken.
  1. Kostenbesparend. Dure investeringen in computers, servers en besturingssystemen zijn niet nodig. Ook voor het onderhoud hoeft er geen eigen beheerder ingeschakeld te worden. Dat scheelt een hoop kosten!
  1. Schaalbaar. Groeit je bedrijf en daarmee ook het aantal werknemers? Geen paniek, op- of afschalen is zo geregeld. 
  1. Flexibel. Niet iedereen heeft dezelfde applicaties nodig binnen je bedrijf. Bepaal zelf wie wat gebruikt en bespaar zo op je kosten.
  1. Updates. Handmatig updaten is niet langer nodig met Office 365. Microsoft zorgt dat je altijd beschikt over de nieuwste versies met automatische updates. Onderhoud zonder dat je er iets van merkt, ideaal!
  1. Samenwerken. Met OneDrive werken jij en je collega’s altijd in het laatste bestand en met Teams kun je efficiënt communiceren d.m.v. chats en videogesprekken. Miscommunicatie is op deze manier verleden tijd.

 

Office 365 implementatie uitbesteden of zelf doen?

Je kunt er natuurlijk voor kiezen om een Office 365 abonnement bij Microsoft af te nemen. Vervolgens ga je zelf aan de slag met de implementatie. We merken dat dan vaak de samenhang tussen de verschillende elementen ontbreekt waardoor je de meerwaarde van dit platform niet ervaart. Voor Office 365 implementatie heb je enige kennis nodig en dat is vaak niet aanwezig bij bedrijven. De specialisten van Sincere weten precies hoe het werkt en zorgen dat alles efficiënt functioneert. Je kunt alleen het maximale uit je Office 365 omgeving halen als het volledig geïntegreerd is in je bedrijf. Dat wil jij toch ook? Onze experts kunnen je helpen met advies, implementatie, inrichting én onderhoud. Migreren naar Office 365 kan dus geheel probleemloos. 

Office 365 beheer door Sincere

Kan jouw bedrijf een efficiency boost gebruiken? Office 365 voor het mkb is het ideale pakket om de productiviteit van je werknemers te verhogen. Iedere organisatie is uniek en daarom gebruiken bedrijven het op hun eigen manier. We kijken samen welke elementen nodig zijn voor jouw werksituatie en stellen zo een set Office 365 diensten samen. Wedden dat jouw werknemers beter samenwerken en de productiviteit omhoog schiet? Ervaar het zelf en kies voor een complete Office 365 migratie door Sincere. Wij adviseren, implementeren, richten in én onderhouden. Neem gerust contact op met ons kantoor in Den Bosch of bel 073 – 711 44 41. Office 365 beheer Den Bosch (’s-Hertogenbosch) doen we ook voor het mkb in Breda, Eindhoven, Tilburg en daarbuiten. Een lange afstandsrelatie is voor ons namelijk geen enkel probleem.

 

 

 

AANGENAAM,

SINCERE

Wanneer je onderstaand formulier invult nemen wij uiteraard zo spoedig mogelijk contact met je op!

Jacob Catsstraat 31
5216 JT ‘s-Hertogenbosch
073 – 711 44 41
info@sincere.nl

  • 073 – 711 44 41
  • info@www.elsjecf.nl
  • Jacob Catsstraat 31
    5216 JT ‘s-Hertogenbosch

SERVICEDESK

NIEUWSBRIEF

© All rights reserved | Powered by Elsje